Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Niewinna i słodka jak biały tygrys i czarna kotka..

niewypowiedziane part II

:: ::

Niewinna i słodka jak biały tygrys i czarna kotka..

Chciałabym poruszyć temat "pustych dziewczyn" zacznijmy od tego, że niektórzy mylą pewne pojęcia, używają słów a w sumie wcale ich nie rozumieją..
Przykładowo wchodzimy na fotka.pl gdzie prawie każda dziewczyna ma wpisane czego nie lubię: plastików, ciekawe czy większość z tych pan zastanowiła się co w ogóle to znaczy, bo wynikałoby z tego,że tak naprawdę nie lubią samych siebie. Bo pokazywanie się prawie nago na fotkach, robienie wulgarnych komentarzy..to nie świadczy o inteligencji dziewczyny.
Nie wytłumaczę pojęcia "plastikowych pań " ponieważ każdy interpretuje je na swój sposób, ale przede wszystkim chodzi tu nie tylko o wygląd zewnętrzny ale wewnętrzny.. Każda z nas chce być piękną, więc dba o siebie, każda chce wyglądać jak najlepiej albo po prostu dobrze, wiec stroimy się... ale stosowanie tego w nadmiarze powoduje powstanie tekstów typu : pudernica, modelka itp.. bowiem wszystko jest dla ludzi, ale co za dużo to nie zdrowo.. Wiecie co jest śmieszne? Dziewczyny chcąc się przypodobać chłopakom faktycznie przesadzają, bo chcą chłopakowi przypodobać się przede wszystkim wyglądem..ubierają się czasem jak kobiety sprzedające swe ciało w sumie tylko dlatego,że większość chłopaków na to leci.. tylko,że zazwyczaj tak jest, że tacy chłopacy, którym się to podoba są PUŚCI, ale o pustych chłopakach się nie mówi.. chłopacy w sumie się nie malują, stroją częściej.. ale myślą o jednym.. ale o tym się nie mówi, dziewczyny widząc LOVELASA w szkole, który dziewczyn miał tak dużo, że sam nie potrafi policzyć to i tak dalej wszystkie do niego lgną... żal.pl






"Nastoletnie kurwy wytapetowane,wycackane,
wracajace na czworaka z dyskoteki nad ranem


Plastikowa rura maskara w pysku, nie pyskuj
Masz tu stowkę i idź w pizdu Barbie
Jestes zajebista laska, ale trochę za często ustami mlaskasz
Racja
To co mówią na dzielnicy
że masz ładna buźkę i podszycie spódnicy
Cycki sylikonowe,ugniecione tak,że już opadły na podłogę
Musisz nosic specjalne staniki usztywnione
T na glowie naturalny blond, utleniony kłąb
Poskręcane loki
Poruszasz się tak pieknie tylko za szeroko stawiasz kroki, co ty?Jakbyś
prostowała beczki.Taki motyw wkręcasz na obroty
Nie rozmawiasz z normalnymi kolesiami
Całe zcie z bogatymi frajerami
Na tylnym siedzeniu wożąc dupsko sportowymi samochodami
szczyt ambicji, ty i twoje pojebane podobizny
Głupie pizdy!"

nie-wypowiedziane 12/01/2008 15:18:27 [Powrót] Komentuj

|| baczus ||
Masz dużo racji w tym co mówisz, ale nie każda dziewczyna stroi się dla chłopaków... Ja osobiście lubie dobrze wyglądać, bo dobrze się w tedy czuje... =) Co do make up-=) fakt są laski, które smiesznie wygladają:P hehe, ale znalazłam laske na fotka.pl, która maluję sie tak ponieważ chce być inna niż wszystkie, swoim opisem udowodniła, że nie trzeba pokazać ciało- aby być atrakcyjną =) Pozdrawiam i dzięki za komentarz=)
|| brak www || data: 1/02/2008 19:48:41
staticline19012.toya.net.pl || IP: 85.89.191.188

|| Ewuś ||
Dzieki ;] fajna notka, poruszylas jeden z obecnych problemow... Szacunek za szczerosc ;] pozdrawiam ;*
|| brak www || data: 27/01/2008 13:44:21
ehs151.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP: 83.21.108.151

|| Tygrysica..xD ||
odwiedzam odwiedzam.:* tylko wolnych chwil tak mało;(
|| brak www || data: 26/01/2008 11:41:06
NAT-3.autocom.pl || IP: 213.134.160.226

|| Tygrysica..xD ||
u mnie tez było pare notek o "tym" ja jestem blondynką lubie rózowy ( dodatki only" pottrafie być słodka a nik nie uważa mnie za plastika.. bo nie promieniuje solarą i innymi gównami.. nie mam kilo tapety..:) a co do fotki pl;/ to jest załosne;/ hmm niektóre "plastiki" to tylko po mordach lac^^ -- nastoletnie *rwy -- z notką jak najbardziej się zgadzam. Bo plastik to nie tylko wyglad.. ale i mentalność:) pozdrawiam:D
|| brak www || data: 26/01/2008 11:34:26
NAT-3.autocom.pl || IP: 213.134.160.226

|| whiskas ||
poruszylas bardzo dobry temat.Bardzo łatwo można zatracić wartość samej siebie poprzez upiększanie itp. Każda z nas chce być atrakcyjna tylko każdy tą atrakcyjność inaczej pojmuje:]
|| brak www || data: 12/01/2008 21:36:05
63.162.unknown.vectranet.pl || IP: 88.156.162.63

|| invisible ||
Hej :) Fotka.pl - no cóż. Ciekawe osobowości tam są. Pustaki były, są i będą zawsze, ale warto by również zauważyć, że nawet jeśli chłopak jest pusty i umawia się z tzw. "plastikiem" to taki chłopak na pewno nie traktuje takiej dziewczyny serio. Uważa ją za chwilową zabawkę, niczego nie wartą w dodatku. Nawet puści mężczyźni nie są na tyle głupi zeby wiązać się na stałe z taka dziunią. ;) Eh...mozna by na ten temat pisac jeszcze i pisac, ale po co się denerwować? Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)
|| brak www || data: 12/01/2008 20:58:04
chello089076177162.chello.pl || IP: 89.76.177.162

|| pala ||
he he dobry wierszyk
|| brak www || data: 12/01/2008 16:10:54
static-87-105-53-105.ssp.dialog.net.pl || IP: 87.105.53.105